…culmea romanismului…

Sa primesti un produs din Polonia prin curier, mai repede decat un produs de la furnizorul din Romania care se afla la doua statii de metrou de locatia ta (asta chiar mi s-a intamplat azi). Plicul a plecat din Polonia acum doua zile.

Sa dormi in tramvai si sa sforai iar cand te trezesti brusc, baba de langa scaunul tau sa-ti zica sa schimbi pozitia ca sforai. Asta nu mi s-a intamplat mie, dar am fost martor si nu pot sa va descriu cat de mult se distrau calatorii din jur.

Sa iei amenda de la Politie pentru ca ocupi cu masina spatiul hasurat din mijlocul unei intersectii, intr-o intersectie blocata bara la bara. Parca in obligatiile unui politist rutier intra si fluidizarea traficului, nu-i asa?

Sa cumperi abonament RATB ca sa mergi aproape in fiecare zi 3 statii pe jos…asta daca vrei sa ajungi la munca in timp util.

Sa ceri ajutorul unor vedete mioritice pentru un caz umanitar si nici sa nu te bage in seama.

Sa faci o simulare de credit la banca asta, sa te califici pentru o suma iar a doua zi alta colega de la aceasi banca sa-ti spuna ca esti prea tanar pentru a aplica la acel credit (de nevoi personale). Aceasi sucursala, birouri la 2 m departare. Asta mi s-a intamplat mie saptamana asta.

Sa faci un dosar complet de credit conform indicatiilor angajatilor acestei banci, iar dupa ce trece de toate etapele in etapa finala la 2 saptamani, isi dau seama ca au nevoie de declaratia fiscala 200 pe 2008 pentru drepturi de autor. Cand le-am spus ca nu am decat o singura luna prinsa pe 2008 m-au anuntat cu regret ca nu ma calific. Dupa doua saptamani in care dosarul a trecut de mai multe etape. Doua saptamani de sperante care s-au pierdut intr-o clipita. Asta mi s-a intampla mie saptamana asta. Doua saptamani pierdute din viata unui om a carui privire depinde de niste bani pentru o operatie.  Asta i se poate intampla cumnatei mele…

Ce bine ca suntem o natie cu simtul umorului si cu o capacitate de analiza sub orice nivel al bunului simt. Si e bine totusi ca avem masini de zeci de mii de euro, lucram in multinationale, avem ceasuri scumpe, ne imbracam cu haine de brand si ne plac caltabosii, carnatii si toba. Dar oare de ce ne mai miram?

Fuck the fucking fuckers.

2 thoughts on “…culmea romanismului…

  1. invata sa ai rabdare, invata sa ii intelegi pe mioritici, invata sa vezi partea buna din toate relele din jur, ca ea exista!
    eu inca zambesc la postul asta, desi faza cu mioriticii mi se intampla mie, faza cu orbitul mi se intampla numai mie, faza cu intersectia hasurata mi s-a intamplat si mie pentru ca eram in masina aia …
    pup you! sa ai o zi buna!

  2. 5 ani am fost tratata pentru un diagnostic gresit. Cei care au gresit ma impiedica sa ajung sa fiu diagnosticata in strainatate si mi-au ras in nas cand au auzit ca am decis sa fiu tratata cu stem. Alti medici imi recomanda cu toata convingerea acest tratament, e unica sansa, fibrele optice au ajuns la nivel critic. Se mai intampla cuiva? Sper din tot sufletul ca nu.

Leave a Reply

