…muraturile si pink floyd…

De mic copil uram muraturile. Castravetii, gogonelele, pepenele, gogosarii, conopida, varza…you name it. Asta pana la o anumita varsta, cand din curiozitate am incercat castravetii….nu facuti de mama, dar de o verisoara. Erau geniali🙂 Acum cativa ani am incercat, tot din curiozitate, conopida si gogosarii, de data asta facuti de mama.

La inceputul lui 2009 am mancat cu Silvia intr-o cantina de 2 bani, dar cu mancare foarte buna, niste gogonele, care veneau ca si salata la un meniu. Bestiale! In tot acest timp, am fost constient de existenta acestor varietati de muraturi dar totusi a existat o oarecare reticenta in a le incerca, reticenta care venea mai mult dintr-o lipsa de interes. Adica, wtf…ce putea fi atat de interesant la o muratura. O leguma care sta in apa cu sare/otet o perioada de cateva saptamani? Am ales sa va povestesc de muraturi pentru ca asa puteam cel mai bine sa explic si alte experiente fata de carenoi toti suntem oarecum reticenti, fie dintr-o lipsa de interes sau frica minora nejustificata.

In cazul meu; toata lumea a auzit de Pink Floyd. Si mie imi suna cunoscut dupa nume, ba chiar puteam sa identific si doua melodii de la ei: Another brick in the wall si We don’t need no education, dar in rest eram paralel. Intr-o zi am auzit la radio ca vin cei de la The Spirit of Pink Floyd sa concerteze in Romania. Prima reactie a fost sa o sun pe Silvia, ca ea e pe genul asta si am ajuns sa ne luam bilete pentru concertul care a fost sambata de a trecut. Ce sa va zic….din curiozitate, ca si in cazul muraturilor, vineri am intrat si am cautat pe iutub niste melodii de la PF, iar ce am gasit a fost heavenly.

Muzica simpla cu mesaj puternic, cantata de oameni foarte simpli ca si aparitie. Ca si exemplu, daca zic Depeche Mode imediat ma gandesc la un grup de fitosi de neatins, niste semi zei in ochii unora, dar PF….way to fucking simple. Chiar daca astia de au concertat nu erau PF originali, ci un tribute band format din fosti membri ai PF, interpretarea a fost excelenta. E un band mic cu scena mica, dar cu potential urias. Au in componenta un scotian care….stia de toate. Percutie, saxofon, backing vocal, poarta fusta…ce sa mai. Excelent.

Mai au si o tipa de canta la chitara, dar care are o voce de vis.

Am auzit persoane care ziceu ca nu or sa vina la concert pentru ca e ca si cum s-ar duce la un concert Jukebox. We’ll, that was quite an exception.🙂

Overall, concertul a fost foarte misto fara sa punem la socoteala intarzierea de 1,5h specifica project managementului romanesc….show-ul de lumini nu era programat, mai lipseau elemente din decor, baietii de la tehnic incercau sa potriveasca proiectia pe dimensiunea ecranului cu toate ca afara era lumina de nu se vedea nimic pe ecran….

Nu mai scriu de rcs-rds ca sunt niste cacati si nu vreau sa le fac publicitate pe blog-ul meu, nici macar aia negativa care este deja prea mult. Sunt doar niste ratati prost pregatiti. Pana si un pusti de 10 ani stie mai mult IT decat un consultat de-al lor. Asa ca feriti-va de ei. Mai bine 10 RON in plus la alt furnizor decat sa fiti abonatul lor.

Enjoy the pics. Pentru versiunea mai mare, click pe ele.🙂

1243567

Leave a Reply

