…cocalarii ma urmareste…

…in sfarsit am internet acasa iar post-ul asta il scriu de la munca🙂

intre timp am plecat de acasa, unde stateam cu ai mei si m-am mutat in chirie. in tei, unde cocalarii se plimba cu biciclete downlhill, baieteii ies cate doi seara, politistii cu burta fug dupa tiganci iar libarcile de 6-7cm (motherfucking american cockroach) o viziteaza pe narcisa mai rau ca niste fani fanatici.  la noua casa nu am avut internet timp de….cand m-am mutat, iar de la munca nu am putut sa scriu….din lipsa de timp.😀 nenu! munceste, nu mai sta pe blogul meu.😛

am vazut ca ioana s-a lasat de blog-ing (oi fi scris bine?), pacat :(  iar nenu…..ne asasineaza cu post-urile lui din seria “inco o melodie”.😀

ce s-a mai intamplat cu mine….sau misaintamplatnumaimie….

misaintamplat sa ma uit aseara la ultimele episoade din prison break si dupa nush cate sezoane sa ma intreb cum de michael si lincoln nu au acelasi nume de familie, cu toate ca ei cica “sunt” frati. daca nu ati vazut toate episoadele, sariti peste ce o sa scriu, ca sa nu ma injurati.😀

christina scofield, mama celor “doi” ii spune lui michael ca de fapt lincoln nu e fratele lui natural, ci aceasta a fost adoptat cand era mic…banuiam eu ca ceva e in neregula😉

michael era mai destept si mai good looking pe cand lincoln era mai patrat, mai taran si dupa nush cate sezoane, tot nu a invatat ca atunci cand te imbraci la costum, camasa se tine in pantaloni, nu pe afara iar lungimea mansonului de la camasa nu trebuie sa iasa mai mult de 2 cm in afara.

sa revenim la intrebare; daca erau frati, de ce unul avea numele de familie scofield iar celalalt, burrows? ultimul sezon se pare ca a fost facut in graba, ca e de tot kkt-ul.

vineri am fost la teatru: eduard al III-lea.

pieasa a fost misto, dar nu inteleg de ce au ales fundal de jazz si de ce atunci cand se luptau aia, proiectia arata nave de razboi cu lansatoare de rachete. razboiul s-a desfasurat prin 1300 si ceva…in rest, interpretarea a fost ok tinand cont de limbajul , mai putin cea a lui caramitru care nu m-a dat pe spate deloc. daca vreti sa vedeti o bucata de istorie va  recomand sa va duceti, dar aveti grija sa nu va asezati langa vreo baba cum am facut noi. de ce?

pai, cu toate ca la inceput de spectacol s-a rugat inchiderea telefoanelor, contrar asteptarilor, toti sextagenarii, septagenarii si octogenarii si-a lasat telefoanele deschise. imaginati-va cum e sa stati langa o astfel de persoana al carui telefonul e pierdut intr-o geanta gen sac, inchisa, printre pachetul cu vata, umbrela, un baston telescopic, un spray cu piper si o cutie cu remy. in medie, dureaza cam 20 sec pana telefonul este gasit si adus la liniste. 20 de sec in care publicul este deranjat iar actorii jigniti. iar asta sa se repete de 4 ori. cei de la radio guerilla se pare ca au omis acest grup de oameni cand au facut campania “antimitocanie”. oare de ce? pentru ca sunt batranii nostrii? pentru ca si aia de la radio guerilla sunt niste batrani? frate, daca spui un adevar, spune-l pana la capat.

am fost si la “comedia norilor“: o piesa foarte misto. sa va cumparati locuri pe margine. sunt mai ieftine.

la radio 21 canta costi ionita…..

am fost si la festivalul de film european, impreuna cu silvia si nenu: primul film a fost “in al noualea cer“. eu nu am fost. o ecranizare despre rutina intr-o relatie, infidelitate, dragoste adevarata si sex cu batranei de 70 de ani. o minune. germanii ar trebui sa se limiteze doar la masini. trailer-ul este subtitrat in spaniola ca doar am crescut cu telenovele. cu totii ablamos espanol. la fel ca aceasta doamna. si ea abla espanol. daca nu o intelegeti, problema voastra.

am vazut si ” te iubesc de mult“; film francez. poveste misto.🙂

sambata mergeam cu silvia pe bd. stefan cel mare, acolo la catei😀 si din fata noastra, cam la 30 m, venea un cocalar gras cu ochelari gen ochi de musca batuti in briliante (ce gras era! gsus) pe o bicicleta de downhill, cu o mana pe ghidon si cu cealalta tinandu-si telefonul black gloss de ultima generatie la ureche, vorbind probabil cu alt cocalar ratat. de bine ce stia sa mearga, la un moment dat era sa cada de pe bicla asa ca pe mine si pe silvia ne-a bufnit rasul. cand a ajuns in dreptul nostru:

el de colo: “ce te uiti ba?”

eu de colo: “mai slabeste ba inainte sa vorbesti cu mine”. o replica a la cocalaris. n-a mai dat reply.

in tei (ca acolo stau) politia fuge dupa tiganci. lamele de la circ polueaza aerul. monica (colega de apartament) chitaie atat de tare, ca pana si eva kent ar fi invidioasa pe ea. narcisa, cealalta colega de apartament, s-a coafat. eu am crezut ca s-a electrocutat….e inginer…retele electrice. arata ca un ogar afgan, numai ca mai rau. o sa va povestesc in alte posturi despre ele.

mi-am facut cont pe facebook. radio guerilla sucks. mai am 160 ron neexistenti pana la salariu. melodia lui puya e tampita. la fel ca el.

urmatorul post va fi despre RDS. Si TEL si LINK. traim in romania. o tara cu multi prosti.

3 thoughts on “…cocalarii ma urmareste…

  1. punk, sa stii ca n-am vrut sa-ti raspund pana nu postai ceva, asa ca welcome back😉 dar nu mai baga cate 3 post-uri deodata ca o iau la fuga!
    ce ai facut intre timp? ai scris la carticica?🙂

Leave a Reply

