…6 pasi (sau mai multi) catre extaz…

Poate va intrebati: “cum asa?” Pai uite asa:

1. Intri in orice supermarket si te duci la raionul cu bauturi racoritoare;

2. Intinzi mana, apuci un Prigat (eu mi-am luat de visine) si il pui in cos sau il tii in mana daca nu mai cumperi si altceva;

3. Te duci la casa, dai produsul, casiera il scaneaza, scanner-ul face BIP;

4. Casiera iti zice cat trebuie sa platesti;

5. Tu scoti portofelul > banu’ > iei produsu’ > chitanta (obligatoriu) si iesi pe usa ca un zombie ce esti;

6. Pe drum, deschizi sticla, dai sa bei si daca esti norocos…..felicitari! Tocmai ai nimerit prima ta sticla castigatoare, cu pata de petrol/motorina inclusa/ceva naspa la suprafata. Eu sunt unul din norocosi iar mai jos puteti admira sticla pe care am cumparat-o azi de dimineata. Click pe ea pentru a o vizualiza mare. Foarte mare.🙂

Am crezut ca povestile despre Prigat cu miros/gust de motorina/ulei sunt pura fictiune…iata ca m-am inselat. In orice mit exista un sambure de adevar…

dsc_04341

Toate drepturile rezervate, adica:

Poza este subiect al drepturilor de autor. Daca vreti sa o folositi pe blogul vostru, lasati un comment si mai vedem;

Textul poate fi reprodus/citat doar cu acordul meu (ca doar am scris o capodopera);

Singura metoda permisa de raspandire a acestui material este link-uirea directa la adresa blogului.

Ura! Traiesc in Romania. Sunt un norocos. Let’s spread the happiness!

9 thoughts on “…6 pasi (sau mai multi) catre extaz…

  1. daca pisicile ar vorbi si ar fi capabile sa faca poze si mai ales daca si-ar face toate blog sigur ar comenta una la mancarea pe care o vinzi🙂

    acum pe bune, esti singurul care mai bea prigat cred… :)))

  2. ntotdeauna o sa fie cineva nemultumit, chiar si in cazul mancarii pentru pisici.

    sunt singurul care bea prigat…si am luat teapa chiar eu…cu atatea “meleoane” de sticle la dispozitie.

  3. Hey, Zombie!

    Din cate imi aduc aminte, de dimineata mai aveai cateva molecule de “visinata nenaturala” in aceasta sticla, la care m-ai invitat sa savurez (am refuzat).

    Hmmm, cum vine asta? bei si apoi dai cu paru’?
    Cum de ai baut bautura cu gust de medicament?
    Cum de ai baut dupa toppingul de “curcubeu”?
    Diseara ma bagi la terapie intensiva?

  4. pai am aruncat juma’ de sticla [era sa o dau pe mine :)] ca sa scap de pata….imi era sete…am baut dovada..doar nu iti dadeam sa bei ulei…🙂

    Terapie…cu socuri electrice😛

Leave a Reply

