…oh yeah…pick me…hold me tight…****k me…

…nu e fuck me???? Nu. E click me.

Da, chiar asa. Click me. Vi s-a intamplat vreodata sa faceti o pasiune pentru ceva, incat la un moment dat sa devina obsesie? La momentul in care m-am indragostit, imi pusesem wallpaper pe calculatorul de acasa, pe ala de la munca (la vremea aceea chiar si pe ala de la restaurant), visam cum facem fotografii impreuna, imi inchipuiam tot felul de scene, fotografiile perfecte….aolo…ce greu era…el pe ecran, iar eu dincolo. Singurul lucru care ne despartea erau banii. Eu nu eram foarte dotat, iar el…el se vindea pe bani multi…multi rau.

Dar de aseara, ceva s-a schimbat. Printr-o intamplare chiar am vorbit cu Silvia despre el. Despre cat de arzatoare este dorinta mea si de cat timp imi tot doresc.

Sincer, nici acum nu imi vine sa cred. Am ajuns la munca, am deschis calculatorul, am bagat o adresa de parca eram condus de o forta invizibila si l-am vazut. Din nou, dupa mult timp. Cum arata…

Imi statea in ochi ca un ciob si nu am mai putut sa scap de el. Va suna cunoscuta secventa? E dintr-un film de cand eram mici. Cine il recunoaste…

Am sunat, le-am spus ca vreau sa-l vad si sa-mi faca o rezervare. Zis si facut. Toata ziua am stat cu un nod in gat, mintea in visare la cum o sa fie intalnirea. Era mai ceva decat in scena cu E.T si copilul ala.

And it was a fluke. Cand am ajuns la destinatie si le-am spus pentru ce am venit, un reprezentant s-a trezit cu “parca l-a rezervat si Sorin”. Deja imi inghetase sangele in creier. Dupa ce l-am vazut, scos cu eticheta care imi purta triumfatoare numele, am trecut la polul opus…mai ceva ca o bucata de unt sfaraind intr-o tigaie incinsa. L-am pipait/cumparat, iar de azi pot sa ma bucur fara limite de el.

Sa-mi traiasca noul meu aparat de fotografiat, Nikon D200, second hand. It was a love at the first click. And a click happend somewhere.

Assignment 1: Sa termin Smiles Campaign. Acum ca am si aparat o sa-mi fie si mai usor.

Assignment 2: Sa umplu un perete cu poze in care apar toti cunoscutii mei, in diferite ipostaze (vedeti cum o dati cat mai funny)

Click, click, click, click, click with my camera…

4 thoughts on “…oh yeah…pick me…hold me tight…****k me…

  1. Cata bucurie o fi, Doamne, in sufletul lui si eu nu o pot vedea?
    Pasiune zici? Te mangaie pe suflet?🙂

    Bucurie in sufletul tau, Cosmin!!!

Leave a Reply

