…zboara puiule!…

“…iti multumesc…

…chiar tzie colegule!🙂

E de apreciat modul in care ai operat, [mai tare decat un angajat la YALE] deschizand o punga innodata de pe un raft oarecare si apoi ai sustras dintr-o caserola, inchisa si ea, o minunatie de piept de pui preparat “La Radu”. De cartofi nu zic nimic, ca nu mi-am dat seama daca lipsesc…
Sper ca macar tu sa te fi bucurat de acel piept, ca la mine a fost cu ghinion de cand am facut comanda…ca doar miseintamplanumaimie

Sa stii un post it cu “Multumesc!” ar fi salvat situatia, dar nu-i nimic; iti multumesc eu ca ai avut amabilitatea de a inchide caserola si de a lega punga la loc ca sa nu prinda frigiderul miros.

Sa traieshti bine! :)”

Cam asa arata ultimul meu mail din seara asta, trimis mai la toata lista cu contacte din firma, excluzand:
– top management-ul [ca ei nu mor de foame in halul asta];
– aia care au fost dati afara si aia care si-au dat demisia, dar care totusi inca mai erau in lista de distributie;
– agentia de media si agentia de web, care nu sunt in cladire cu noi;

In urma anuntului am primit si o oferta de angajare din partea sefului de la PR.😀 Traiasca!

Sa iti povestesc si despre comanda cu ghinion…despre cum am comandat eu un snitel si 2 portii de cartofi si am primit 2 piepti de pui la gratar si 2 portii de cartofi…cand am vazut nota imi venea sa scot un piept si sa-l iau pe chelnerul ala plin de bube, care ascultah manele la telefon si se pozeaza cu puiul decongelat in wc-ul restaurantului, la palme cu el….a mai avut si tupeul ca atunci cand am cerut nota sa ma intrebe politicos: “ce vrei?” aolo, daca mai scotea un cuvant…fucking day…

 Update de post: mi-a zis vali ca l-am uitat pe al mai mare shef al agentiei la cc…asta e…miseintamplanumaimie.

Vodpod videos no longer available.

8 thoughts on “…zboara puiule!…

  1. 🙂
    de ce nu spui ca eu te-am aparat de la mail-ul rautacios de la colegu din creatie
    mai bine l-am scos pe domniul burci si pe sefa noastra de la cs..

    badaranule :-p…..

  2. bah vali, ori eu m-am tampit din cauza batranetii, ori tu nu mai stii sa citesti un mail:

    From: Adrian Ghita
    Pe viitor
    daca vrei sa-I prinzi’ urma
    pregateste o portie cu laxativ

    Apoi, i-ai raspuns lui:
    On 1/28/09 11:29 AM, “Valentin Nenu” wrote:
    Nu este o idee prea buna, esti dispus tu sa “colectezi” probele incriminatorii?

    Si apoi a raspuns el:
    From: Adrian Ghita
    La tine vad ca are dinainte efect

    Deci, bah Don Quijote…😛

  3. @ cristi: si nici nu sunteti asa multi. macar ii prindeti?😀

    @ inalbnegru: daca as putea, as sta ascuns in frigider..caserola aia e prea frumoasa. sa raman fara ea?😛

  4. de unde vin eu ….afirmatia lui ghita are putin caterinca in ea. ca si cum …amaratule (pe langa faptul ca ai dat mass la mai toti) daca vrei sa scapi …da cu laxativ …

    pt mine asa a sunat, m-am enervat ca s-a luat de tine si am raspuns …sa-l doara…

  5. la noi totdeauna se intampla cu coca-cola… si nu se mai feresc,se servesc singuri,desi ”personalitatile” nu cumpara niciodata nimic, intotdeauna au ce bea,sau mainca dupa caz.
    data viitoare lasa tu un post it si un pix pe casoleta, poate asa nu va trebui sa mai piarda timp sa mearga pana la birou,sa-l scrie,sa-l aduca inapoi (pentru ca iata, dupa atata drum uita si de la cine a mancat si cui trebuie sa multumeasca).
    chiar sant curios, a recunoscut cineva fapta?

  6. Eh, nu a recunoscut nimeni…dar sper macar sa-l/sa o fi facut sa se simta prost. Pana si un cersetor are mai multa demnitate…si nici nu fura…dar iata ca la noi se intampla.
    O fi cleptoman(a) sau are fetishuri…

Leave a Reply

