…la Sibiu…

picture-0551

…da, am facut si eu revelionul. Daca nu m-am laudat imediat dupa cum o fac toti, iata ca o fac acum😛

Am plecat inspre Sibiu pe 29 a 12-a de dimineata cu ciu ciu A1621…bine si frumos…caldurica…am ascultat muzica ca un cocalarix la laptop in timp ce ochii imi alunecau pe ecran, citind Cartarescu…”De ce iubim femeile”…ca de obicei toata lumea o citise, numai eu nu…ma simteam ca atunci cand am descoperit “Supergirl” de la Reamon, acum cateva luni (2…3..). Toata lumea o stia din primavara lui 2000 de cand fu lansata…eu am descoperit-o dupa 8 ani si putin. Acum nu pot spune decat ca ma pot bucura 8 ani de acum incolo de ea inainte sa ma plictisesc :)

Da. Sibiu e frumos. Il recomand cu caldura. Este un fel de Lipscani civilizat, restaurat, cu o arhitectura a cladirilor foarte frumoasa si cu lume foarte prietenoasa. Pentru cine nu a fost, go! Nu stiu cum e vara, dar iarna e frumos si poti da oricand o tura pana in Paltinis sa te bucuri de partie. Noi, grupul care am fost, nu am apucat. Dar timpul nu e pierdut.

Asa…acolo ne-am cazat la pensiunea Emigrantul, un nume care ma facea sa-mi imaginez in fiecare clipa scenarii cu Politia sau aia care se ocupa de saltarea emigrantilor ilegali, care o sa ne darame usa de la camera in miez de noapte, cu lanterne in ochi si cu caini latrand. Ham! Ham! Gen Nikita, asa🙂 Ma gandeam la astea pentru ca nici acum nu am apucat sa-mi refac documentele….😦

In prima seara am iesit in clubul R&B…Odata ajunsi in fata clubului cu pricina, eu si S am urcat scarile acolo unde era panoul cu reclama si am vazut ceva ciudat….clubul parea sa aiba covor pe jos si fotolii….Hmmmm…am incercat usa si era inchisa…hmmm…am crezut ca am ajuns prea devreme….am coborat scarile si i-am sunat ce cei cu care trebuia sa ne intalnim acolo si le-am spus ca e inchis….asta pana cand a iesit proprietarul acelui apartament, probabil speriat ca au venit hotii sa-l praduiasca….🙂 Bine ca nu avea o pusca…dar cred ca avea toporul dupa usa.

Intr-un final am ajuns si in club. R&B e un club care nu are nici o legatura cu genul propriuzis de muzica, ci e prescurtarea de la Rock and Blues, de altfel un club dragut cu muzica ok. Zic ok pentru ca eu nu eram pe felia aia de rock…era ceva mai underground, dar ok de ascultat.

Iata ca dupa 3-4 beri si 1-2 vodci, ne-am urcat noi in taxi si i-am spus taximetristului sa ne duca inapoi la pensiune…

La Refugiatul, va rog frumos! S-a facut un moment de liniste, soferul s-a uitat in oglinda retrovizoare si a zambit:
Adica la Emigrantul, nu?
Asa!🙂 S. a inceput sa rada, soferul la fel si am inceput si eu ca mi s-a parut prea penal😀

Cam atat pentru prima zi.

Am continuat cu ziua de 30 in care am cumparat bautura pentru revelion, dar dupa cum era si de asteptat ne-a fost sete si in seara aia am bauto pe toata😀 de ne-am facut praf…phuffff…ce misto e senzatia aia in care stau in pat si se invarte lumea.🙂 Sunt nebun, stiu🙂

Uite asa pe 31 ne-am dus noi sa cumparam din nou bautura. Ne-am dus si sa mancam. Va recomand cu caldura Union, in spatele Pietei Mari. Si va recomand sa incepeti, la fel cum incepe si meniul, cu o tuica. Nu e foarte tare, dar e ok. Altfel mananci dupa o tuica. Te unge pe teava. Cativa dintre noi au luat Lasagna (nota 7/10), Pui gratinat (nota 9/10), Ceafa cu cartofi (9/10 – o buna ca nu e uscata). S-au luat si paste carbonara, dar nu dau nota ca nu am mancat. Am baut si vin fiert dar si vin roze…nefiert…Busuioaca de Bohotin, ok…nimic de reprosat…un vin usor.

Andra mi-a recomandat sa mananc la Bufnita si Art Gallery, dar normal ca nu am ajuns pe acolo. Bineinteles ca nu am ajuns nici la cofetaria de care mi-a povestit, cu multe prajituri bune, Redal. Data viitoare nu-mi mai scapa.😉

Seara, aproape de mijlocul noptii sau la pragul dintre ani cum se mai zice, am fost si noi in Piata Mare sa vedem focurile de artificii, dar am fost intampinati de unul de la No Mercy care canta chinuit, aplaudat de toate babele din primul rand care isi fluturau chilotii tetra in aer si dadeau din cap pe ritmuri de chitara. Dupa cateva piese am inteles si eu de ce isi alesese numele de No Mercy; el nu avea mila de urechile noastre.

A dat Domnul si a venit ora 12…au inceput focurile de artificii, dopurile de la sampanie au inceput sa sara, sampania sa curga, femeile sa se dezbrace, barbatii sa fumeze joint-uri, banii sa pice din cer la fel cum ninge la Polul Nord? Sud? cu pinguini. Bah si ce frig a fost. Am crezut ca daca bem ne mai incalzim si noi…am tot dat cu sampanie…gal, gal, gal pe soseaua gatului….dar nimic…ne tremurau toate oasele….la un moment dat lumea a inceput sa sparga sticlele, dar cred ca noi eram zgarciti ca nu le-am spart….am continuat sa bem…traiam cu speranta ca ne vom incalzi la un moment dat….eu cel putin, asa credeam. Ne-am indreptat spre pensiune si ne-am incalzit un pic inainte de a incepe sa petrecem. Pe la 1 am iesit in hol si am inceput sa bem, sa ascultam muzica, sa jucam mima unde eu a trebuit sa mimez cuvantul “Beriliu”, care a si fost ghicit si Blont, un joc foarte interesant; se incepea numaratoarea de la 1 (normal nu?) si se continua pana la 6. La 7 si la orice numar care se divide sau care contine 7 se zice Blont. Cel care o da in bara trebuie sa bea un shot de vodca…tuica…gin…tequila…sau orice altceva care contine mult alcool. Mie mi-a luat jumatate de ora pana am inteles cum sta treaba, jumatate de ora in care ma ametisem de la atatea shot-uri ca nu am fost in stare sa merg mai incolo de 28…de fapt 28 a fost cel mai mare numar din numaratoare😛

Pe 1 seara am iesit sa mancam, ca nu prea mai aveam mancare iar Billa era inchisa. Mare greseala….mare…ne-am invartit in Sibiu dar mare parte din restaurante ori erau inchise, ori erau pline. Am stat si pe afara si am asteptat sa se elibereze ceva, dar fara succes. Am incercat sa facem rezervare…nimic…nu vroiau, asa ca am recurs la solutia de urgenta: am mancat cate un hot dog de la casutele de lemn din piata…cu greu ca nu stiam cat de siguri sunt hot dogii aia…n-am murit pana la urma asa ca ne-am intors la pensiune unde mai aveam un carnat Plai si niste paine. Am taiat cateva felii din carnat si la un moment dat cutitul nu a mai vrut sa taie…am insistat si mi-a sarit carnatul din mana…pe jos…prin microbi…carnatul meu delicios…il vedeam in reluare cum cade…auzeam in gand: nnnnnuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaa!!!!! baaaaaaggggaaaaamiiiiiiiii-asssssss! Ce sa mai…era prea tarziu. Noroc cu Paula si Alex care mai aveau cate ceva si ne-au hranit si pe noi.🙂😉

Pe doi, de dimineata am iesit la Union sa mancam, ca eram rupti de foame…la 11 dimineata mancam ceafa cu cartofi prajiti…ce bun a fost.

Cam atat cu Sibiu. A fost frumos.

Pe la pranz am eliberat camerele si am plecat spre gara unde ce sa vezi?….nu mai erau bilete cu locuri rezervate, asa ca pana la Bucuresti am stat in picioare, in frig, tinandu-ne de nas de fiecare data cand trecea controlorul ca sa nu mai trecem prin toata gama de verde si albastru din cauza mirosului special pe care il emana si care ne ardea la plamani. Sa va mai zic si de becul de pe hol care palapaia mai rau ca un stroboscop si care dadea o atmosfera de film horror in care ma asteptam sa apara unul de dupa colt cu un piolet sa mi-l infiga in cap? V-am zis deja….

In rest, totul a fost ok. Am ajuns cu bine, am inceput munca, netul mi-a picat de 2 ori in jumatate de ora….odata am pierdut finalul asta pe care il rescriu de vreo 10 minute….o sa fie un an bun. Ura!

picture-0492

picture-0721

picture-0741

picture-0821

picture-1861

img_2661

img_2692

picture-2051

picture-2111

picture-2181

img_2199

img_2256

img_2260

img_2281

img_2518

9 thoughts on “…la Sibiu…

  1. Si totusi nu a fost Sibiul din visurile tale, imagine creata de cuvintele dragilor tai sau de fotografii. Poate e unul mai frumos. Frumos sa-l faca si aroma ceaiului neamintit, prima ninsoare privita de la geam, fata din tren care vorbea despre cinematografie sau mastile. Sa ramai in suflet, drag C., cu sentimentul din turn, gustul de scortisoara, caruselul, bataia clopotelor, copilul care alerga dupa porumbei, vioara din centrul vechi, sa ramai cu acelasi gand ca mine. Vreau sa-ti amintesc ca esti dator cu un bilet.

  2. am uitat sa inchid paranteza) e doar din cauza ca imi umbla prea multe amintiri prin cap…
    amintiri placute.

  3. nu e sah, bem, ce-ti imaginezi? iar bem, nicio emotie, concentrare asupra greselii, ah ce-am mai baut, e cald acum, cred ca a ars tot, mai bem? NU, sigur e vis?

  4. @ c1`: cu siguranta sighisoara intra pe lista de anul asta😉 recomanzi si o perioada anume?

    @ S.: eu nu mai vreau sa joc blontz pe baute😀 mi-a ajuns. la cata matematica stiu, risc sa intru in coma.
    E vis?

  5. C., e un joc antrenat. atunci umplem paharele cu apa. oricum in coma intrai numai daca te abtionai, greseala ta de cele ori era bauta de cine face din votca apa🙂

Leave a Reply

