…am primit, din nou…

986314_11998588

…ca a venit sezonul si leapsa e la moda…se ia si se da mai ceva ca gripa aviara. Printre rafale, am primit si eu leapsa…portie dubla, desi cred ca e tripla…de la dearest punk Ioana. Una a furat-o de aici (cleptomanii astia) si una a primit-o de aici.

Nah….gang bang… :))

1. Vorba preferata: what? (da stiu, e o intrebare);
2. Vorba detestata: n-am, ca de obicei nu retin lucruri naspa;
3. Drogul favorit: emotiile, ca ma fac sa tremur si sa simt ceva in mine;
4. Sunetul preferat: depinde, nu pot zice unul acum;
5. Sunetul detestat: plescaitul;
6. Ce zic la nervi: “Doamne, ce de rupti pe lumea asta…nu pot sa cred!”;
7. Pe bancnota punem pe: pisica mea, ca e mai draguta decat Mitzi a Ioanei😛
8. Meseria strict interzisa pentru mine: Contabil;
9. Ma voi reincarna in: orice, ca miseintamplanumaimie;
10. In acea zi Dumnezeu mi-ar spune: tiseintamplanumaitie…ia un Guiness;

________________________________

1. Bah, daca vreti sa va faceti reclama pe blogul meu sariti cu banul sau cu o punga de detergent ca nu am spalat cu produsul vostru.
2. Prima zi de scoala – emotii;
3. Ploaie – calm;
4. August – luna in care m-am nascut;
5. Einstein – diferit: http://www.youtube.com/watch?v=Dvn_Ied9t4M
6. Messenger – o metoda de a dilua relatiile;
7. Scame – neingrijit;

________________________________

Leapsa de Craciun, despre 10 lucruri pe care mi le doresc:
Eu vreau doar sa fie toata lumea ok. Si un Craciun care sa nu fie ca si celelalte, ca e prea monoton. Si poate un revelion afara, daca nu-mi pierd actele sau mai stiu eu ce.

Care vrea leapsa, sa o ia, ca e FREE!

10 thoughts on “…am primit, din nou…

  1. cum sa fie ma pisica ta mai draguta ca a mea?? you don’t know what you’re talking about, boy :))
    Take it back, don’t make me have to make you call me uncle =))

  2. pisica mea nu e chuck norris, dar cu siguranta e cea mai draguta…iar pe bancnote trebuie sa arati bine😀 hihihi

  3. te provoc la un post…..o mini poveste (reala sau nu) care sa te faca sa plangi sau sa razi …:-p

    te tine domnu?

Leave a Reply

