…in fiecare dimineata…

276567_6980

In fiecare dimineata imi suna telefonul la 7 fara 20…pe la 7 sunt in picioare sub dus incercand sa ma trezesc de tot. Imi fac de mancare, ascult muzica, imi fac ordine in camera, ma schimb de haine si plec.

In fiecare dimineata ies pe aceasi usa, ma urc in acelasi lift hodorogit care merge fara sa inchid usile si care ma duce la acelasi parter de cacat, unde miroase a cacat de la toti cateii miniaturizati ai tuturor babalacilor obositi care trantesc usa la lift, probabil ca sa fie siguri ca s-a inchis sau care stau si o tin deschisa cat mai vorbesc cu vecinu’/vecina iar eu bat cu pumnu’ in usa ca disperatu’.

In fiecare dimineata, drumul de la lift pana la usa blocului il parcurg injurand jigodiile alea mici care imput aerul si pe stapanii lor precum si pe aia care isi lasa cutiile de bere pe trepte sau sticlele de suc, mananca seminte si dau cojile pe jos, dar, care au grija sa-si puna ziare pe trepte ca sa nu-si murdareasca hainele cumparate din piata de la binecunoscutii Dorel & Gabi. Exact aia care sunt si la blocului tau sau la fiecare colt de strada. Aceiasi combinatie de emo-manelar cu ochelari de aviator pe care hainele stau, in cazul baietilor, ca pe gard sau miniaturizate, evidentiand muffin’ top-ul sau in traducere, valurile de pe sold care se revarsa peste blugii stramti ca dracu’ ai caror nasturi ma gandesc ca sunt sudati de nu sar. O priveliste de imi vine sa ma zgarii cu furculita pe ochi.

In fiecare dimineata, ies din bloc si pe drumul catre statia de tramvai ma intalnesc mereu cu aceasi fata draguta care isi plimba ciobanescul german. Mai mereu am schimbat zambete :) amabile dar niciodata nu am schimbat un cuvant. Asta se intampla cam de 2 luni, de luni pana vineri. La inceput am zis ca e un semn de ceva, dar din experienta am invatat sa nu ma mai incred in semnalele pe care le percep doar in capul meu si asa am ajuns la concluzia ca ma intalnesc cu ea doar pentru ca plecam in acelasi interval de timp si pe acelasi drum, doar ca in directii diferite.

Tot in fiecare dimineata intru, daca nu se intampla sa fiu in graba, la supermarket sa las niste bani pe o gramada de tampenii de care nu am nevoie. Vanzatoarea de acolo ma intampina mereu cu zambetul pe buze🙂, imi zice buna dimineata si mereu vrea sa-mi dea o punga de plastic, dar pe care o refuz amabil pentru ca vreau sa-mi scad contributia la poluarea inutila a planetei. O data mi-a zis “”buna dimineata draguta!” cu un zambet foarte larg, radiant😀.

Tot in fiecare dimineata ma intalnesc cu aceleasi fetze obosite carora le e prea greu sa mimeze un zambet, macar din-ala de pshihopat. Merg cu tramvaiul 32 alaturi de aceasi emo-manelari care asculta muzica in casti cu volumul dat pe sistem turbo, cu aceiasi tarani care nu se spala pe dinti si care atunci cand ma intreaba cat e ceasul imi ard parul din nas…uneori ma intreb cum de nu mi-am pierdut acest simt pana acum. Ii injur in minte si ma rog sa nu mai intrebe altceva sau chiar sa-mi multumeasca. Ascult in casti “I like the way you move” si pe geam vad tot felul de afise si bannere cu fetze necunoscute (numai ei si pensionarii stiu pentru ce candideaza), obosite, acelasi gen de mesaje de cacat pansat obosit, aceleasi poze muite in photoshop, cu DUDE si DUZI care imi cer sa am incredere in ei si sa-i votez, cu toate ca pana acum nu au aparut in viata mea…norocul meu ca nu ma stresez cu lucruri inutile.

Metroul ma poarta in fiecare dimineata de la Unirii la Romana de unde imi iau produse de patiserie, calde si imbietoare. Apoi ma port singur pana aproape de Victoriei. In fiecare dimineata am acelasi ritual, de luni pana vineri. Tu?
Ajung la birou. E 9:20 si ascult in casti:

14 thoughts on “…in fiecare dimineata…

  1. Fruntea sus Cosmo, lumea poate sa fie mai buna desi sunt dimineti in care parca se aude numai “Nu am chef azi…”.

  2. Si nu oricare bere, ci GUINESS!! Aia pe care vrem mereu sa o bem, dar niciodata nu o cumparam :))

  3. eu? pai e simplu. cam aceeasi sila de autobuz/tramvai, insa am noroc ca din militari pana aici am metrou😀

  4. Gandeste ca stai intr-un cartier ok🙂
    Daca erai din ferentari adaugai: zlatari, criminali, drogati, caini turbati, stalpi fara curent and shiet..

    So, fii feiricit !!!! :-p

  5. …se pare ca postul asta nu a fost interpretat corect, asa ca am bolduit si singura intrebare care reprezenta subiectul/esenta post-ului…
    asa ca daca cineva vrea sa mai lase un comm, il/o sfatuiesc sa se mai gandeasca odata inainte de al lasa.

  6. era vorba doar de zgariatul cu furculita🙂 ma bucur ca ales pt blog zgaritaul pe ochi, dar de fapt tu…ca in fiecare dimineata…iti maltratezi dintii cu furculita, nu ochii (fara a ne lega de sensul figurat al expresiei tale). daca as mai adauga ceva…iti spun ca trebuie sa adaugi ceva sau sa modifici ceva… pentru ca intr-una dintre dimineti ai ales alta usa😉

Leave a Reply

