…vineri…

Incep sa cred ca saptamana asta spiritul miseintamplanumaimie si-a facut simtita prezenta mai mult ca niciodata, dar cu precadere vineri.

La inceputul saptamanii am hotarat cu niste colege de la birou sa iesim la teatru. Ne-am pus de acord pe “Cum gandeste Amy” de la Teatrul Mic. Am sunat sa facem rezervare si i-am spus doamnei de acolo ca miercuri vin sa iau biletele…bineinteles ca nu am ajuns, asa ca am amanat pe joi…cand la fel, tot nu am ajuns din cauza unui curs…asa ca am sunat din nou si am zis ca nu pot ajunge si ca o sa iau bilete la fata locului…daca am noroc🙂

Se facu si vineri si am zis sa iesim la pranz sa bagam la masele…si asa am luat-o noi, ditamai cirdu’ sa mancam la un restaurant turcesc. Dupa 20 de minute de mers pe jos, am descoperit, fara surprindere chiar, ca nu aveam loc asa ca am facut pasi catre City Grill Victoriei care are servire ok, preturi nesimtite si mancare de cacat. Daca La Radu de 4 RON primesc piure DIN cartofi si de aproape 2 ori mai mult, la City Grill primesc de 5 RON un piure din fulgi de cartofi, lipsit de orice gust si cu un aspect de tot cacatul. Acum nu zic ca astia de la CG sucks, dar daca la feluri banale de mancare o dau in bara, la ce sa ma astept de la alte feluri?

Dupa un pranz ratat si cateva ore mai tarziu, trebuia sa ne caram la teatru. Din 5 ramasesem 3; Ioana (nu Ioana/Gandacel/Punk), Elena si Moi. Intr-un final am racolat-o si pe Andrada si iata cum 3 craiese si 1 blond au plecat spre teatru…si nu spre ala mic la care era piesa…ci spre ala foarte mic…de la Universitate. Dap…nimeni nu si-a dat seama pana acolo…Dar nu-i nimic, macar am facut niste sport.🙂

Intr-un final am ajuns si la teatru, am cumparat bilete in PRIMUL rand, de vedeam si ce culoare au ochii actorilor. Mereu mi-a placut sa stau in fata…si la teatru si la film…sa fiu primul care vede imaginile si aude sunetele. That’s the true shit.

Dupa 2 ore 45 minute si o piesa excelenta, am intrat sa bagam niste mancare la masele si apoi am intrat in Control, un mix de club spart in 2 parti: una de dj-iala si una cu muzica indie, rock…un mix foarte nereusit de altfel…in afara de camerele in care se danseaza si in care poti sa te concentrezi pe muzica, in restul camerelor e cam greu sa intelegi ceva. Cu ochii vezi prea multa lumina pentru un club, cu o ureche il auzi pe gigel cum mixeaza iar cu cealalta ureche ii auzi pe cei de la Pearl Jam sau RCHP…iar la un moment dat iti auzi creierul transpirat si stresat care iti zice sa te care dracului de acolo ca e bulversat. Asta am si facut….si nici macar nu am apucat sa beau mai mult decat am dat pe intrare…plm…stay away de Control…Control your inner fucker.

Ne-am carat pissed off in El Grand Comandante unde ne-am dantuit de cand ne-am dezbracat si unde e foarte misto. Ultima data cand am fost nu prea mai stiam de mine…imi depasisem limitele. Era prin ianuarie sau februarie, de ziua unei colege de birou, iar la plecare cand m-am urcat in taxi, mi s-a facut rau si pana acasa am mers cu geamul coborat…taximetristul inghetase de frig, eu paralizazem, dar nu am dat la ratze…deloc. Si eu chitros.🙂

Vineri ne-am dantuit si ne-am dantuit pana la un moment dat cand unul s-a izbit de mine…eu am crezut ca s-o fi impiedicat, dar cand m-am intors am observat ca nu erau decat doi care isi aruncau pumni pe acolo…ce sa faca si ei? In altercatie au prins-o si pe Ioana (nu Ioana/Gandacel/Punk) care s-a lovit de un colt naspa..dar totul s-a terminat ok.

Dupa ce ne-am dantuit si ne-am ametit, pe la 4 am plecat acasa incheiand o saptamana plina de miseintaplanumaimie…bine ca nu ne-a impuscat nimeni. Abia astept urmatoarea saptamana. Bring it on bee otch!

2 thoughts on “…vineri…

Leave a Reply

