…da, am primit…

…leapsa de la Ioana si o iritatie urat pe tampla dreapta, de zici ca sunt un ou prajit. Singura cauza la care ma pot gandi este o portie de mici mancati ieri…doar nu credeati ca de la Ioana…micii sau iritatia. Micii i-am mancat la Muzeul Scriitorilor iar iritatia am luat-o in somn.

Poate o fi de la stres? De obicei cand sunt stresat imi ies cosi mici pe tampla stanga…

Sa revenim la leapsa. Cand eram mic jucam leapsa foarte mult, alergam ca nebunu’, saream garduri, ma impiedicam, julituri…noi la bloc o luam foarte in serios…era un sport extrem…ca si lapte gros de altfel. Credeati ca o sa raspund asa repede la subiectul lepsei [o fi corect ‘lepsei’]?

Sa continuam. Cei care imi citesc aberatiile stiu deja care este subiectul lepsei, pentru ca citesc si blogul Ioanei. Cu totii avem frici, mai mari, mai mici, mai multe, mai putine. Si e cat se poate de firesc sa le avem. Ale mele sunt astea:

NU vreau sa raman surd pentru ca ar fi ca si cum as muri.

Imi e frica sa nu raman singur pe ”drum”, iar SIA o zice bine:

Ayo he just wants a girlfriend
He’s afraid of dying alone
He doesn’t go out very much
Sits at home a lot getting stoned

Imi pare rau daca v-am dezamagit. Stiu ca sunt putine, dar mare parte din ce e in capul meu e doar imaginar si sunt constient de asta. Mai pana acum ceva vreme imi era frica de locuri inguste. Caustrofobie. Asta pana am mers inchis intr-un portbagaj cativa kilometri. So much fun.

Pentru frica numarul 2, se ofera cineva sa ma ajute sa o depasesc?

Cat despre leapsa…nu am cui sa o dau mai departe. Noi sa fim sanatosi.

14 thoughts on “…da, am primit…

  1. “doar nu credeati ca de la Ioana…micii sau iritatia” :)) :))
    Eu nu dau nimic nimanui, sunt chitra all the way :))

  2. daca ati stii cat de chitra e…like you never seen before. bancu’ ala cu dati-mi un pahar ca apa e in vaza, e a real life moment.😛
    eh, lasa punk. you are tru. e timp si de mici😉

  3. :)) bine, dar daca e cu mici, atunci te duc undeva unde poti manca mici si o zi mai tarziu te trezesti si cu iritatia, sa fie meniu complet :))

  4. cum ochii tai sunt mari si calzi iar cum in general ei sunt si oglinda sufletului, eu banuiam ca nu esti chitra…dar daca tu ai zis ca esti…😦

Leave a Reply

