…am castigat 1 milion de Euro…

 

…exact. I’m a rich bastard, doar ca mie imi place sa fiu un om simplu. Inca mai merg la munca.

Si nu e prima data cand castig bani la loto. Am castigat si sume mai mici, de genul 250.000 GBP, 100.000 Euro, 725.000 USD si as mai putea continua, dar e prima data cand castig 1.000.000 Euro asa ca e momentul sa sarbatoresc prin post-ul asta.

Pe cand multi viseaza la o asa suma, iar unii chiar isi atarna tablouri prin casa sau la birou cu acel teanc de bani si cu titlul “my first million” in speranta ca vor atrage norocul de partea lor, iata ca eu am castigat si fara🙂 [oricum tabloul ala arata ca naiba].

Acum ca am atatia bani, pot sa plec in vacante prin locuri exotice, sa-mi cumpar o masina solida, casa visurilor mele cu gazon verde si multi copaci, preferabil ciresi ca sa ma bucur primavara de privelistea incredibila a florilor si vara de fructele din care sa pot face compot, pe care sa-l beau rece stand in hamac, citind o carte buna sau pur si simplu ascultand ciripitul pasarelelor. Ideal life.

O sa-mi mai iau si un motor, pentru ca am momente de rebeliune cand as vrea sa fug in lume, singur, sa simt vantul care imi bate in fata si aceea eliberare spirituala.

…si o casa la munte, unde sa am si o crescatorie de cai. In padure, sa am un raulet in apropiere precum si o pestera. Pana mea, la banii astia cred ca as putea sa-mi cumpar o pestera🙂 bling.

Si contrar asteptarilor, cand ai atatia bani nu inseamna ca ai si o viata usoara…Acum cateva luni, la cateva cand am castigat aia 725.000 USD, am primit un mail de la unu’, Assasinman, cum ca un prieten apropiat l-a angajat sa ma omoare. Ca sa ma lase in viata si sa-mi dea inregistrarile telefonice cu bulangiu’, ar fi trebuit sa-i dau 8.000 USD….in 2 rate😀

Macar a avut bun simt si nici nu era atat de prost precum sunt multi, pentru ca si-a dat seama ca e mai bine sa fiu prietenul lui. Bineinteles ca nu i-am dat bani…dar nici nu m-a omorat…dar totusi…te cam sperii.

Asa e cu banii…cum zicea unu’/mai multi odata, mo’ money, mo’ problems.

Ma trezesc in fiecare dimineata sperand sa mai fi castigat vreo cateva sute de mii de USD/Euro/GBP sau sa fi primit vreo mostenire de la o matusa din fundul pamantului cu care sunt ruda la mana a 15-a, dar apoi imi dau seama ca sunt in aceasi casa, acelasi pat, singur, ma uit la tavanul alb pe care din cand in cand mai zace un tantar imbatat cu sangele meu, fericit [macar el sa fie], ma duc in aceleasi locuri in care beau bere, mananc in aceleasi fundaturi de bodegi, nu am nici masina solida [nu am deloc, ci doar o bicicleta cu roti desumflate pe care o tin pe balcon], merg la ingramadeala cu 32-u’ impreuna cu toti imputitii si apoi cu metroul pana la Romana cu toate pitizpoancele si toti cocalarii al caror fashion style ma depaseste. Si stand in pat, realizez ca mailurile in care sunt anuntat ca am castigat 1.000.000 de Euro la Zurich Big Lottery, alea in care sunt amenintat cu moartea, alea in care fetele imi zic “hello, i wanna fuck you”, “my dearest dear”, alea in care FBI-ul imi zice ca sunt anchetat pentru spalare de bani si pentru trafic cu arme in Nigeria sunt doar un spam.

Fericirea mea e doar un spam continuu. Ce ziceti de asta? miseintamplanumaimie si imi zic: “las’ bah, eu sa fiu sanatos!”

4 thoughts on “…am castigat 1 milion de Euro…

  1. Subscriu pentru hamac si pentru carti
    Subscriu pentru motor (bine, eu personal prefer un beatle vechi cu motorul tunat😀 )
    Fericirea nu e un spam continuu,daca vrei, e ca un mail lung si frumos de la cineva drag pe care il recitesti de mii de ori si il stii pe de rost, word by word. Spam-urile sunt fericirile alea iluzorii, care se strecoara uneori din greseala, incercand sa ne abata de la “drumul ce bun”.
    Prefer un mail lung, frumos si sincer decat un spam promitator de fericire falsa…
    Cu drag,
    a punk🙂

  2. a punk! glad to hear you🙂

    Probabil ca m-am exprimat prost, dar ma refeream la fericirea mea, care in general e un spam, pentru ca nu am un filtru ca la mailuri.

    Tind si eu spre ideal ca orice muritor, sa primesc “mailuri” cu fericire in atasament, pe care sa le memo si apoi sa le pastrez bine, dar deocamdata sunt lovit de spam-uri iluzorii…

    Pentru ce motor ai subscrie? Eu vreau un cruiser clasic, mareeee…si sa stii ca nu te-as lua cu mine.

  3. Si eu as subscrie daca ar fi sa aleg un motor tot pentru unul mare,clasic.
    Dar, again, prefer o buburuza cu motorul tunat doar pentru mine…

Leave a Reply

