…ufff

Ce as vrea sa fiu din nou copil sa fac si eu din-astea…

 

Tu care copil esti?

Pustiul ala de la sfarsit ma reprezinta cel mai bine…cel mai curios si cel mai perseverent…😀

Oare de ce au facut doar cu baieti? Fetele nu sunt si ele asa sau target-ul reprezentativ este format din males?

 

Update: dupa ce am stat si am analizat reclama, stau acum si o gramada de intrebari retorice imi vin in minte…blonda la sfarsit…de ce-i puna mana in cap pustiului? Ii place? Oare ce facea pustiul ala [cu adevarat] sub fusta ei? A fost instruit de tatal lui cu o seara inainte?

6 thoughts on “…ufff

  1. Dude, fara aluzii pedofilice and so on, eu cred ca de fapt era un gest matern. Plus ca singurul mod de a-i scoate capul de sub fusta pustiului era sa ii scoata cu mainile capul de acolo, poate asta intentiona sa faca, who knows?

  2. C’mon, NU ai cum sa nu o dai in altele.
    De la a-i pune mana pe umar si a-l impinge (un gest clar de respingere) pana la a-i pune mana pe capsor (care e un gest de apropiere, fie el si matern), its a long way. Mai ales ca se vede ca nu pune nici o presiune…iar mana dreapta care isi schimba pozitia in combinatie cu mana de pe capsor, confirma din nou…

    Se poate sa fie si cum zici tu, dar in cazul asta “body language”-ul ei nu este ok.

    Domnisoara blonda, daca o sa nimeriti candva pe acest blog (sau daca cineva o cunoaste), am aprecia daca ne-ati spune ce ati intentionat…

  3. Eu doar cred ca mintea voastra se duce mult prea departe. Defapt sunt convinsa…m-am gandit si eu putin si sincer nu avea cum sa afiseze un alt body language so cut it out!!:)) Ati reusit sa culegeti toate floricele de pe campii…acum puteti sa va intoarceti acasa.

  4. Oh…and btw Cosmin. Big guys get to enjoy much more then this.😉 Plus de asta…doar generatia noua de micuti sunt mai…perspicace asa! Concluzie: Nu stiu d c i-ai invidia.

    Da stiu…am stricat toata gluma si feeria. E innascut talentul. Nu incercati sa-l copiati ca nu va iese la fel de bine:))).

  5. Cosmina,

    @ mintea voastra se duce mult prea departe: asa suntem noi baietii [aia care mai si gandesc]. Nu vad ce e atat de gresit in a ne pune intrebari pentru a primi niste raspunsuri. Intotdeauna am crezut ca e bine sa-mi pun multe intrebari….si a primi raspunsuri, care in cazul de fata au fost confirmate de mai multe femei [nu fete], asa ca cine sunt eu sa le contrazic? Mai ales ca au mai multa experienta si s-au recunoscut in gesturile blondei…
    Faptul ca sunt mai destupate, nu le face niste ***** sau niste disperate.

    @ “m-am gandit si eu putin”…te-ai cam limitat, nu? Iar aici chiar tu ti-ai dat cu paru’ in cap.

    Inteleg ca lupti pentru femei si te sustin, dar in cazul asta, cand e vorba de o situatie REGIZATA, in care poti controla fiecare gest al actorilor pentru a livra mesajul, nu poti sa-mi/sa ne zici, ca nu avea cum sa afiseze alt body language…

    Asa ca nu stiu cine s-a dus la cules de flori, in lipsa unui argument care sa sustina o opinie.

    And BTW; am specificat eu undeva ca-i invidiez pe pusti? Nu cred, mai ales ca am si spus ca ma identific cu utimul…
    Doar generatia noua? Intr-un fel te inteleg😉 ca astia au intre 5 si 7 ani…dar…si cand ma gandesc ca spotul asta a fost gandit de unii de aceasi, chiar si mai in varsta decat mine…

    So, sper ca nu am fost prea acid, dar eu imi doresc argumente…dupa cum bine stii, ca nu e prima oara cand avem debates🙂

  6. Ai fost prea serios din nou. :)))

    Concluzie: te-ai atacat.

    Argument: ai scris un post luuuuung.

    Bullz Eye

Leave a Reply

