…vrand sa ma intorc acasa de la tara…

Da. In weekend-ul care tocmai a trecut am fost la tara ca intre baieti cu fratele meu sa tundem gazonul de la casa de la tara. Am ajuns acolo pe la 10?!!?, parca (don’t remember) si ne-am apucat de treaba. Gazonul nu mai fusese tuns de ceva vreme, iar la tara dadu in ultimul timp cu ploi care au mai favorizat pe cat posibil cresterea acestui gazon care intre timp devenise o mini-jungla. Din caine, nu mai vedeam decat coada ca un periscop al unui submarin intr-o mare de verde. 

Imi era dor de tara. Linistea, parfumul cocinii vecinului, ciresele gaurite de pasari, ciripitul pasarilor, norii albi, pufosi in care puteai sa vezi diferite figuri (sambata l-am vazut pe Decebal, dar fara caciula), muntii maiestuosi imbracati complet intr-o haina verde (ce tare am fost aici, giee) lipsa tehnologiei high tech, mirosul lemnelor care ard si plesnesc sub valvataia flacarilor…etc

1100 m2 de gazon…pe o panta cu o inclinatie de 30 grade…cu masina de tuns iarba si cu grebla…am terminat intr-o zi jumatate. Men stuff😀 ce ma ustura ceafa….

Duminica, dupa ce am terminat cu totul, pe la 6 cand am dat sa plecam, incarcati cu bagaje si gunoi, dam sa descuiem masina si dam si dam si dam…nimic…inital am crezut ca e de la telecomanda…am desfacut-o…am scos bateria si am incalzit-o cu bricheta ca sa se mai incarce putin…nimic…pana ne-am dat seama ca fratele meu lasase luminile de pozitie aprinse si bateria murise complet. Am incercat sa descuiem cu cheia…nimic…dar nimic…nici macar nu se rotea butucul. Nici in fata si nici la portbagaj…Panica…singura sansa de a ne intoarce in Bucuresti ramanea celalalt frate, sa vina sa ne ia. L-am sunat, l-am pus sa caute cum se deschide tipul respectiv de masina…tehnici de intrare prin efractie cu ranga…am scos chederele de la geamuri…nimic…incep sa cred ca filmele sunt filme sau francezii fac masini imposibil de spart. 

Am incercat pana si tehnica cu mingea de tenis gaurita…bineinteles ca nu a mers…dar nu a stricat sa incercam…oricum pana am facut rost de o minge de tenis….care e probabilitatea ca un profesor de sport sa nu aiba o minge de tenis si o babuta la 70 si ceva de ani sa aiba????!?!?!?!?!? Si care e probabilitatea ca Politia sa nu stie pe nimeni in zona care a spart/furat masini?

Am mai incercat si cu o bara de fier/beton pe care am introdus-o cu grija printre usa masinii si garnitura si sa-mi bag…francezii astia cu butoanele lor ergonomice…cum dreq sa apesi cu o bara de 1m pe un buton de 3 cm, sferic si pe care bara aluneca mereu?

In lipsa de alte solutii, am demontat/rupt masca din fata (de la capota) si am studiat mecanismul de inchidere…prin metode traditionale nu se putea deschide…as ca am recurs la artileria grea…vecinul cu cheile…bineinteles ca francezii se gandisera dinainte ca hotii au superstitii si nu umbla cu chei de 13 la ei si au pus suruburi de 13…bineinteles ca vecinul nu avea cheie de 13 :D…s-a dus, a cautat si s-a intors pana la urma cu o cheie. Am desfacut sistemul si….voila…intr-un final vedeam motorul si bateria moarta…am cuplat clestii…am facut schimb de chakre intre baterii…au sarit scantei…masina tot nu se deschidea…cu toata ca avea curent.

Disperat, fratemiu a mai deschis odata telecomanda gandindu-se ca a pus bateria invers…bateria era ok…a pus capacul la loc si intr-un final apoteotic….pic pic…s-a deschis masina🙂 Cheers GOD! L-am anuntat pe celalalt frate care ajunsese deja prin localitatea Lilieci sa se intoarca acasa.

Dap. Eram in drum spre casa….dupa 3 ore in care ne-am dat seama ca nu am putea trai din spart masini.

Intr-o zona, nush pe unde am dat peste un post, pirat cred, de….bineinteles!…maneleeeeeeeeeee!!!!!!!!! SOLO!!!!!!!!!!!!! I-auzi!!!!!!!!!! de la mine pentru toti colegiiiiii de-mi citesc bloguuuuuuu’!!!!!!!!! :)))))))

Era unu’….care canta despre una, Geanina…tu esti fata mea….SOLO!!!!!!!! pentru Comisaru’!!! SOLOOOO, ia auzi!!!! Ne-a spart cam 5 minute la cat de mult a putut sa zica ala SOLOOO!!!!!!! Si apoi ne-a spart unu’ cu fetele lui tata….si inca un pusti, care dupa cum zice si el…”pentru cei care nu ma cunosc…sunt Ionut Cercel…baiatu’ lu’ Petrica Cercel”….ok, daca tu zici…Asta avea un ritm destul de misto…cred ca o sa sparga putin piata manelelor….mai ales ca si el zicea, normal…..SOLOOOO!!!!!!! ialiialiiali ia…

Da…cam asa m-a…pardon…ne-a lovit si de aceasta data spiritul miseintamplanumaimie…se putea si mai rau totusi…. 

P.S. V-ati hranit vreodata cu parfumul unei mini-padurice de salcami, noaptea? Eu da si m-am indragostit.

Leave a Reply

