…pe trecerea de pietoni…

…m-a lovit ieri, miercuri, cand am iesit de la munca. Am facut cativa pasi, am pus mana pe ochelari, i-am dat jos de la ochi si ….. bing. Mi-a pleznit rama. Nu-mi venea sa cred. miseintamplanumaimie.

M-am intors repede in agentie sa vad daca are cineva niste lipici. Normal ca nu avea nimeni. Nu mai face nimeni in ziua de azi glume cu lipici pe scaune.

Am mers pana acasa ca un liliac. Nu am putut sa ma uit si eu la un film, la stiri sau la orice altceva….Foarte naspa sa fii chior ca mine.

Intr-un fel e bine ca s-a stricat rama ca asa pot sa-mi fac un control nou ca sa-mi schimb dioptriile dar mai rau e ca vineri vorbisem cu ai mei (2 frati, 2 cumnate, 1 nepot, taica-miu, maica-mea nu vine) sa iesim la un mic, bere, bere fara alcool, suc, sa vedem si noi meciu’ si sa mai petrecem si noi nice good time together. Cum mai vad eu meciu’ acum? Ma uit cu binoclul?

Are cineva un binoclu sau niste ochelari in plus cu dioptrie 2.5 si 2.75 pentru distanta? Pun pariu ca nu.

One thought on “…pe trecerea de pietoni…

  1. Imi pare rau pentru ochelarii tai.
    Dar cum de ai reusit sa scri pe blog daca nu vezi. Pentru o naratie pe bajbite a iesit foarte bine.🙂

Leave a Reply

