…la 1, 2 beri, vizionand UEFA CL 2008…

….la finala Champions League 2008 dintr-un pub cu preturi ok si atmosfera la fel de ok. Daca ati observat, nu prea dau nume ca nu fac publicitate pe gratis…dar la prieteni facπŸ™‚

Asaaa….ne-am instalat pe scaune cu berile in maini, hai noroc, hai noroc…si incepe meciul. Prezentarile de rigoare; componenta fiecarei echipe, bla bla bla…se vede ca nu ma pricep…si se fluiera de inceput. Imediat dupa fluier se ia curentu’. Hmmm…oare are legatura cu mine? Nu cred…asaaa…dupa un minut vine curentul la loc. Schimb de pase, pac pac, cade unu’, altul, cartonase, lovituri libere, cornere si da Cristiano Ronaldo cu capu’….goooooooool……………………pentru Manchester!!!!!!! :)) Pacat, pentru ca eu tineam cu Chelsea dar era prea devreme ca sa-mi dau seama ce echipa in ce culoare era imbracata. Pe Cristiano asta nu-l stiam, asa ca m-am bucurat la acest gol. Mai tarziu mi-am dat si eu seama de echipe si am realizat cat de prost sunt de fapt. Hmmm…

Ma rog…

Se continua meciul si…………………………….si………………….se ia lumina din nou. I-am spus Elenei: vezi daca m-ati luat cu voi!? Dau sa-l sun pe Vali sa-l anunt de ce miseintamplanumaimie dar bineinteles ca nu am putut….telefonul imi tot dadea “eroare de conexiune”…pana mea…asta mi-a dat-o toata ziua. La munca mai intelegeam ca ne mai bruiaza telefoanele, dar pe Lipscani????!!!?!!?! La ora 22:30?!??! Anyway…revine curentul si mai joaca aia ce mai joaca..si iar faulturi, cartonase galbene, scandal, nasuri sparte, cartonase rosii si iese Drogba pentru ca l-a pleznit pe unu’ cu varful degetelor.

Mai fac astia un schimb de pase si Chelsea egaleazaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! Acum pot sa ma bucur si eu pe bune :))

Se ia pauza….reclame (noua reclama pentru campania “Fii Activ” este super tare), cateva guri de bere, little chat si se reia jocul….se joaca mingea si se ia curentul din nou. C’mon! I can’t believe it!

Iar revine, tot trag ambele echipe suturi pe poarta, pe langa poarta, in bara. Nimic. Intr-un final au trecut si cele 92 de minute….mai incepe o repriza de 30 minute…nimic…a naibii minge nu intra in poarta!! aaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Incep si penaltiurile….gol, gol, gol, gol, ratare, gol, bla, bla, blop, blip. Tu ala de citesti, esti ok? De ce scoti in gandul tau sunetele astea? Anyway, sa revenim…Manchester bate, ia cupa si Chelsea ia niste medalii si felicitari. Asta e baieti. La anul poate o dam mai bineπŸ™‚

Lumina nu s-a mai luat, dar am impresia ca Chelsea a pierdut pentru ca m-am uitat eu la meci. Abia astept sa vad unde v-a lovi spiritul “miseintamplanumaimie” data viitoare….

7 thoughts on “…la 1, 2 beri, vizionand UEFA CL 2008…

  1. Eu zic sa abordezi problema invers, data viitoare. Vezi cu ce echipa tii, convinge-te ca va pierde cu siguranta, si poate, poate ti se schimba norocul.
    Anyway, nu pot sa spun ca nu ma bucur ca a pierdut Chelsea, asa ca tot raul spre bine…pentru unii dintre noi. Iar cu Vali cred ca are telefonul tau o problema.πŸ˜€ Poate incearca sa iti spuna ceva.

  2. Pai mai copilule simpatic, ca sa te lamuresc cu partea de bruiaj telefoane:), nu trebuie sa te afli in cladirea agentiei minune ca sa actioneze mana lunga a managementului chiar si pe Lipscani, chiar si la 22.30:)))) N-ai invatat si tu ca “totul pare mare atunci cand esti mic”?
    Cat despre ghinioanele tale ce sa mai zic, nu pari chiar cel mai norocos om din lume, doar ma ai pe mine colega. Si sa nu uitam de Liu:))))))))))))

  3. :))) nasuc, vrabiutza…multumesc pentru comentarii.
    Intradevar, daca ma uit in urma, se pare ca tot ce s-a intamplat a fost opusul la ce am ales sau ce mi-as fi dorit sa se intample.πŸ˜€

    O sa incerc sa fac si invers…dar cum imi dau seama cand trebuie sa fac pe dos?πŸ˜›

    Telefonul meu clar are o problema serioasa cu Vali..deja e a doua zi cand nu pot sa-l sun.

    Vrabiutza draga…n-am inteles-o pe aia cu “cand esti mic”. Poate ma lamuresti luni. Si acum o dau si eu…ce in ochii unora pare ghinion, in ochii mei imi pare a noroc.

    I love you all! Have a great uichend!πŸ˜‰

  4. aha!!!!

    deci din cauza ta a pierdut chelsea. si eu care dadeam vina pe terry si anelka, si nici grant nu era un sfant.

    eu zic sa le spunem si lor sa nu se mai invinovateasca degeaba. au spus astia la tv ca terry plange incontinuu de atunci, scutim omu de suferinta.

  5. mdaa….mi s-a intamplat si mie ceva asemanator. Am spus asemanator da? Am tinut absolut accdental cu una dintre echipe si evident din spirit de fronda. De ce? Pentru ca nimeni nu o agreea si sub nici o forma nu se astepta nimeni sa castige. Eh…si surpriza…a castigat. So i guess it is all about attitude:)).

Leave a Reply

