…la filmul “Lost and Found” sau in traducere “Obiecte pierdute”…

Postu’ asta e ca o continuare la ce s-a intamplat sambata, pentru ca azi am fost la filmul care nu avea sunet din cauza cablului lipsa. De data asta nu mi-am mai gasit biletul…iarasi miseintamplanumaimie…hmm…de ce nu ma surprinde?!? 

Mi-am luat bilet de la Studio, ca acolo a rulat filmu’ si apoi am mers cu Vali, the other punk, to a fast food, care are ca mascota un nene colorat cu nasu’ rosu. Bineinteles ca nu am scapat nici aici…mi-am luat un meniu mediu si portia de cartofii….cred ca erau cei mai mici din cati am vazut si mancat in viata mea…deh, ce sa-i faci? Asta e, nu mai merg la ei. Oricum din ce am vazut, am cam depasit de mult target-ul lor care se pare ca e in continua scadere si foarte numeros. De la copii de generala la rideri (astia mai fac sport) la emo kids rupti de lume cu glezna groasa cat gatu’ meu pe care daca ii pui sa alerge 100 m…fuck…lesina ficatu’ in ei.

Va dati seama ce dezamagit am fost de mini cartofii mei de am scris atata de toti astia de mai sus?

Asa…sa continuam…am mers apoi la film…am intrat in sala care ne invita sa ne asezam in “fotoliile” ei aparent comode, ca o cadana….trezeste-te bah punk! nu a fost comfortabil si dupa jumatate de ora imi amortise corpul atat de rau ca nu mai stiam in ce pozitie sa mai stau. Picioarele ma dureau atat de tare…parca alergasem la maraton.

Cam atat ieri.

Acum ma pregatesc sa ma duc la culcare…sper ca pana maine dimineata cand o sa ma scol la 03:30 sa nu imi pierd bagajul si biletele de avion pentru Praga…ca nah…miseintamplanumaimie

Leave a Reply

