…la Festivalul Filmului European 2008…

In spiritul “miseintamplanumaimie”, azi (adica ieri – sambata, ma uit la ceas si este 12:12 AM; cine dreq ma iubeste?) am fost la Festivalul Filmului European, de la Clubul Taranului. Dupa amiaza a inceput bine, cu anularea filmului pentru care venisem initial, “Ingeri orbiti”, de la ora 19:15, asa ca pana la urma am cumparat un bilet la “Obiecte pierdute” de la 21:15 si am plecat cu colegul meu, Vali, pana la Romana sa bagam ceva la cimpoi. 

“miseintamplanumaimie” a continuat si aici pentru ca portia mea de cartofi era “calduta” spre rece. A lui Vali era calda.😦

Dupa ce am terminat de mancat, am luat-o la pas spre MTR (Muzeul Taranului Roman, unde e si clubul) sa prindem si noi niste locuri bune. Am ajuns, am luat cate o berica, si am asteptat ca prostii sa inceapa proiectia filmului afara fara sa stim ca intre timp fusese mutata in sala. 

Ne-am bagat noi in sala, spiritul “miseintamplanumaimie” si el dupa mine. Am dat sa ma asez pe un scaun, era sa cad de pe el. M-am mutat cu un rand mai in spate, la fel. Am zis, “ba ce dreq?” A treia oara a fost cu noroc. Finally.

A trebuit sa ma duc la toaleta….m-am dus, am inchis usa si am observat ca nu are clanta, cu toate ca s-a inchis dupa mine. In gandul meu; “sa-mi bag..aici am ramas”..din fericire nu🙂 dau sa ma spal pe maini, ia hartie sa te usuci de unde nu e. Uscatorul nu mergea…na…dah pe blugi ca taranu’.

Intors in sala, m-am asezat pe loc si am asteptat sa inceapa filmu’. Era 21:10, sala pe sfert plina. S-a facut si 21:30 si filmul nu mai incepea…sala se umpluse…aproape…21:45 apare Dl. Mungiu cu Dl. Mihaileanu si inca un domn regizor italian care au inceput sa faca un fel de stand-up comedy sa intretina multimea pentru ca proiectorul cel nou din Italia care tocmai sosise cu cateva zile inainte, nu mergea din cauza unui cablu de sunet care lipsea . Dupa o ora de discutii si de ras, a venit si directorul Clubului Taranului, Dl. Taranu dupa cum s-a recomandat (cred ca a glumit)😀 care ne-a anuntat ca nu are nici un rost sa ruleze filmul fara sunet si ca filmul va fi reprogramat pentru marti la Studio.

Nu ar fi fost o problema faptul ca nu aveam sunet, ca filmul avea subtitrare, dar partea nasoala erau si niste bucati in limba romana, care nu aveau.😀

Asa ca ne-am ales cu un bilet care ne ofera dreptul de a intra la toate filmele care vor rula atat la Studio cat si la Clubul Taranului pe parcursul festivalului. Super tare tinand cont ca am dat doar 10 RON pe bilet! Multumim Dl. Taranu pentru generozitate. Respect!

Credeati ca asta a fost tot? Sper ca nu, pentru ca am coborat la metrou, mi-am luat cartela, am bagat-o in device, s-a “compostat”, dar bariera nu ma lasa sa trec. Dai si dai si dai (dadeam mai rau ca-n oala cu sarmale)..nimic. Paznicu’ se uita la mine ca un porc la portocale, asa ca am sarit peste bariere. Vali se rupea de ras intre timp, zicand: tiseintamplanumaitie!

Si asa si e. miseintamplanumaimie.wordpress.com

4 thoughts on “…la Festivalul Filmului European 2008…

  1. It’s all true, nu urci niciodata cu mine in avion da?
    In rest, de ziua ta iti fac cadou o asigurare pe viata, o sa ai nevoie :-p
    …………………pa

  2. :)))))))))))))))))))) That’s all i have 2 say….imi pare rau dar suna f amuzant si o spui la un mod la fel de amuzant. Sa sti ca si eu si nu numai mai am impresia ca miseintamplanumai mie dar…nu..nu e adevarat…nu ti se intampla numai tie:). Nu vreau sa-ti distrug mitul dar…cum spuneam…nutiseintamplanumaitiecialotraliseintamplasimairau.

  3. s-o intampla si altora, dar eu macar scriu despre ce miseintamplanumaimie.😛

Leave a Reply

